AZG DE LUNT.

Loeffstraat 60, naast de Clemenskerk in Baardwijk

​

Wordt verhuurd aan scoutinggroepen en jeugdverenigingen. In de zomervakantie alleen verhuur per week. Bij weekendverhuur is de accommodatie op zaterdag niet toegankelijk tussen 11.00u en 17.30u, omdat dan onze eigen groepen hun bijeenkomst houden. De slaap- en keukenspullen kunnen dan in een andere ruimte worden opgeslagen.

Voorzieningen
Keuken, 2 toiletten, 1 urinoir,  1 douche, CV, 6 afdelingsruimten, 1 staflokaal en 2 grote, aan elkaar geschakelde, speelvelden. Een veld van 30x20 meter en tweede terrein (achterin) van 30x15meter.

Kosten
Huurprijs is €6,50 per persoon per nacht, met een minumum van 25 personen. Borg bedraagt €200. Bijkomende kosten zijn: €16,50 per nacht voor afvalverwijdering, gas, water, en elektriciteit. WiFi is inclusief.