SPONSORING.

Het organiseren van de vele groepsactiviteiten en het onderhoud van onze gebouwen en mate- rialen kost veel geld. Naast de contributie door leden is de steun van sponsoren met zowel financiële middelen alsmede in natura, een niet te missen bron van inkomsten voor onze vereniging. Zo kunnen wij scouting toegankelijk houden tegen een acceptabel tarief voor iedereen. Hiervoor doen wij een beroep op jou.

SPONSORKLIKS.

Met SponsorKliks kan je nu zelf, anoniem een financiële bijdrage leveren aan Scouting AZG, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en Scouting AZG ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Ook doen grote webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat elke keer naar Scouting AZG. En nogmaals, het kost jou niets extra!  Doe voortaan jouw online aankopen doet via de <SponsorKlikspagina van Scouting AZG>

SPONSORPAKKETTEN.

Door een bedrag te sponsoren maakt jouw onderneming het mede mogelijk om ons scoutingspel te blijven spelen. Als dank leveren wij hiervoor een bijpassende tegenprestatie! Wij bieden je de keuze uit 4 pakketten met een oplopend jaarlijks sponsorbedrag, waarbij wij steeds een overeenkomst aan gaan voor de looptijd van 3 jaar.​ Meer informatie vind je hier in deze flyer <Sponsorpakketten>. Of neem contact met ons op via sponsoring@scoutingazg.nl.

HOOFDSPONSORS.
GOUDEN SPONSORS.